Gyakran Ismételt Kérdések   E-mail
Keresés

Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás

Reagálás Hajnal 2009-11-04 11:14:00-i Blogjára

   Hajnal (2009-11-04 11:14:00)
Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás

Szerény csávó felhívja az ügyfélszolgálatot:

- Pár órája az a gondom, hogy nem csörög a telefonom amikor hívnak. Ericssonom van….

- Valószínűleg bekapcsolta a néma üzemmódot. Lát a kijelzőn egy áthúzott hangjegyet?

- Igen, de nekem nem ez a gondom, hanem amint már mondtam…

- …de ez lesz a gond. Próbálja meg hosszan nyomni a CLR gombot, így kikapcsolja a néma üzemmódot.

- &hellip,jó jó tudom, ezt már próbáltam, értek annyira ehhez a telefonhoz, higgye el…

- Értem, akkor legyen szíves a piros NO gombot megnyomni…

- Most így beszélgetés közben?

- Igen.

- Jó, akkor most megnyom…


Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás
 

Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás

Vélemény, észrevétel, reagálás
Neved: 
E-mail címed: 
Véleményed:Tedd színesebbé!
Kattints a kis képre és az rögtön bekerül a szövegbe.

Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás
Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás

Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás
Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás