Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás Reagálás Hajnal 2009-11-04 11:14:00-i Blogjára
Hajnal (2009-11-04 11:14:00) |
Ügyfélszolgálati önérvényesítő magatartás
Szerény csávó felhívja az ügyfélszolgálatot:
- Pár órája az a gondom, hogy nem csörög a telefonom amikor hívnak. Ericssonom van….
- Valószínűleg bekapcsolta a néma üzemmódot. Lát a kijelzőn egy áthúzott hangjegyet?
- Igen, de nekem nem ez a gondom, hanem amint már mondtam…
- …de ez lesz a gond. Próbálja meg hosszan nyomni a CLR gombot, így kikapcsolja a néma üzemmódot.
- &hellip,jó jó tudom, ezt már próbáltam, értek annyira ehhez a telefonhoz, higgye el…
- Értem, akkor legyen szíves a piros NO gombot megnyomni…
- Most így beszélgetés közben?
- Igen.
- Jó, akkor most megnyom…
|
|
|