A marketink lényegeReagálás Hajnal 2007-03-06 05:42:00-i Blogjára
Hajnal (2007-03-06 05:42:00) |
A marketink lényege
Látsz egy fantasztikus lányt egy partyn. Odamész hozzá és azt mondod:
- Fantasztikus vagyok az ágyban.
Ez a Direct Marketing .
Látsz egy fantasztikus lányt egy partyn. Odamész hozzá és megszerzed a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod:
- Szia, fantasztikus vagyok az ágyban.
Ez a Telemarketing.
Barátaiddal vagy egy partyn és meglátsz egy fantasztikus lányt. Egyik barátod odamegy hozzá és rád mutatva így szól:
- Ő fantasztikus az ágyban.
Ez a Reklám.
Beülsz az autódba, lassan hajtasz a városban és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltod:
- Fantasztikus vagyok az ágyban!
Ez a Spam (kéretlen reklámküldemény).
Látsz egy fantasztikus lányt egy partyn. Fölállsz, megigazítod a nyakkendődet, odamész hozzá és töltesz neki egy italt. Kinyitod neki az ajtót, fölveszed a táskáját miután ő elejtette. Felajánlod, hogy hazaviszed, majd ezt mondod:
- Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban.
Ez Public Relations (PR).
ÉS ITT A LÉNYEG !
Látsz egy fantasztikus lányt egy partyn. Ő odamegy hozzád és így szól:
- Hallom, fantasztikus vagy az ágyban.
Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).
És ha az aktus után azt mondja:
- Hááát tényleg fantasztikus vagy az ágyban!
Akkor az a vásárlói elégedettség.
És ha hozzádmegy, akkor az a MÁRKAHŰSÉG!
|
|
|